Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2021 11:13 - Наложително е да станем отговорни. Най-вече като положим основите на бъдещето, прогонвайки надалеч нихилизма и егоизма
Автор: mimogarcia Категория: Новини   
Прочетен: 2470 Коментари: 10 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гласувах машинно (за десетина секунди) в Музикалната академия. Още към 7 и 30. Откакто имам избирателни права не съм пропускал (за разлика от моето семейство, което за съжаление е аполитично). Считам, че ако човек почита родината си, обича близките си, уважава себе си задължително трябва веднъж на четири (за общински съвет, кмет и парламент) или пет (за евродепутати и президент) години да „отдели“ от времето си и да се разходи до урната. Призовавам Ви да го сторите днес, напук на дъжда.

Ако не знаете в коя секция сте – изпратете СМС на номер 18 429 с текст Вашето ЕГН. Веднага ще получите информация.

Да, признавам Ви, макар че близо 70 партии/коалиции предлагат приблизително 7000 кандидат-депутати, няма такава личност, на която да се доверя безрезервно. Непрестанно се питам пак ли ще възложа на един, а ще получа съвсем друг под формата на безсрамна договорка за окопаване във властта.
В месеца на предизборната кампания, разхождайки се пеша из София, се зачитах в билбордовете. Обещания не на килограм, а на тонове… То не беше работа x 3; с грижа за хората; България можела повече; българите можело да разчитат; щяло да има държава с правила; пък и ни чакал рестарт на държавността…
1/100 от прокламираното на тези ненагледни лозунги да се сбъдваше, Люксембург щяхме да сме.

Но, приятели, аз винаги съм бил оптимист. Сигурен съм, всъщност убеден съм, че най-доброто предстои за страната ни, за нас! На първо място обаче е наложително да станем отговорни. Най-вече като положим основите на бъдещето, прогонвайки надалеч нихилизма („Всички са маскари“) и егоизма („Облаги си имам, другите да му мислят“).
***
И за финал кого подкрепих: Виктор Лилов – изключително интелигентен издател и активист, с когото ще се гордея, ако бъде в Народното събрание. Е, не успях да дам преференция за него, тъй като той е кандидат в 25-ти МИР, а аз гласувам в 24-ти. Но пуснах бюлетина за „Изправи се, Мутри вън“ надявайки се партията да влезе в парламента, а дано и той.
Колебаех се между „Изправи се“ и Демократична България. Но тъй или иначе в Оборище сме традиционно за ДБ (кметът ни също е от тях) и вот за ДБ ще има, та реших да дам глас за друга формация, тъй като тя ще е нужна, за да се състави, дай Боже, устойчив кабинет.




Гласувай:
5


Вълнообразно


1. анонимен - отговори ти на въпросите, които ти ...
04.04.2021 11:19
отговори ти на въпросите, които ти се поставяй и недей да агитираш за разни педерасти.
цитирай
2. milady - ...maroo.Великден,е!! затвори тоз Плювалник за 3 дни.от 06 50, до 23 55 хапеш,ти ,куТко гладна
04.04.2021 11:22
vacsine1 написа:
отговори ти на въпросите, които ти се поставяй и недей да агитираш за разни педерасти.

цитирай
3. анонимен - отговори ти на въпросите, които ти ...
04.04.2021 11:26
milady написа:
vacsine1 написа:
отговори ти на въпросите, които ти се поставяй и недей да агитираш за разни педерасти.


Пачавро, кат е Великден, отивай да го празнуваш, ама и там те не щат.
цитирай
4. milady - ...лудаМарио!ти си за Клиника,от 20г..
04.04.2021 11:32
имаш 101 имена, и преследваш възрастни и мъже!!
за да се гавриш, нещастнице..Жал нямам за теб.
а къде са децата ти, мъжа ти?
знае се, АЗ, коя съм! какво имам, и какво...нямам.
...нещастен Травестит, осираш от 15 г тази платформа, ее,заСра.я
какво да кажем за твоята майка..клетата жена..
за Бога, хОди на Психиатър..
цитирай
5. panazea - Ти ли измисли толкова сложно изречение ,
04.04.2021 13:21
или ти го спуснаха отгоре !
Преди 60 години имаше партийни отговорници !
Ти си точно като тях !
Да не си прероден партиен активист ?
цитирай
6. анонимен - Лично аз смятам всички за боклуци и ...
04.04.2021 14:00
Лично аз смятам всички за боклуци и не гласувам, но уважавам гласуващите.Само че тая коалиция, наричана много точно Изпразни се в Мая.бг, е на келемета, облизвали преди тиквата, а сега льотчика.
Както и ДъБъто.
цитирай
7. анонимен - Юлке, знаеш ли нещо по въпроса за ...
04.04.2021 14:04
Юлке, знаеш ли нещо по въпроса за минусите на Чудото?
Някой яко се гаври с нея с по 40 минуса, а не съм аз.
Който и да е, е велик!
Прави я на п..а.
цитирай
8. milady - panazeikee, стараеш се за Трол,но не биде) изкукана си и демоде,""милаа"..
04.04.2021 14:21

5. panazea - Ти ли измисли толкова сложно изречение ,
13:21
или ти го спуснаха отгоре !

а на теб, кой ти суфлира..тъпизмите.?
мара тролицата го4ева ,ли?

3. vacsine1 - отговори ти на въпросите
цитирай
9. milady - ..и аз не съм,питай баба Во )..сигурнооо мара Общата,то е лудо хейтърче )))
04.04.2021 14:22
plonder написа:
Юлке, знаеш ли нещо по въпроса за минусите на Чудото?
Някой яко се гаври с нея с по 40 минуса, а не съм аз.
Който и да е, е велик!
Прави я на п..а.

цитирай
10. apostapostoloff - Родиш ли се глупак,
04.04.2021 14:44
умираш си глупак.

Не случайно Киркегаард е казал: "Предпочитам дъщеря ми да е проститутка, отколкото синът ми да е журналист."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1922327
Постинги: 1800
Коментари: 2937
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031