Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2012 16:08 - Първи стъпки към г-жа Плевнелиева
Автор: djem Категория: Бизнес   
Прочетен: 8672 Коментари: 11 Гласове:
21

Последна промяна: 01.12.2013 12:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

 
                 ИНТЕРВЮ  СЪС  СЪПРУГАТА НА ПЛЕВНЕЛИЕВ



                                      image



Съпругата на президента Юлияна  Плевнелиева  даде първото си откровено интервю за българските медии: – “Не участвам в циркове!”

                                                        "wordpress"
                                             

Предизвикана от коментарите по неин адрес г-жа даде първото си откровено интервю за българските медии, публикувано във вестник “Капитал”:


- Г-жо Плевнелиева, напоследък вие или по-точно вашата липса станахте основно занимание за редица български журналисти. Как приемате това?

- Не ме интересува. Стремя се да живея така, както съм живяла и преди, като не допускам външни фактори да оказват влияние върху мен, и живота на моето семейство. Смятам, че съм надраснала глупавата зависимост характерна за голяма част от българите – “Ама какво ще кажат хората.” Хората могат да говорят каквото си искат, но аз не съм длъжна да се съобразявам с тях.

- Но все пак вашият съпруг бе избран от същите тези хора за президент на България. Това не ви ли прави автоматично първа дама със съответните задължения?


- В президентството няма такава служба като първа дама и съответно задължения произтичащи от нея. Аз не съм се кандидатирала за първа дама, не съм поемала ангажимент към никого и съответно не виждам защо трябва да променя начина си на живот според очакванията които журналистите втълпяват на хората. Ами, ако президент беше станала жена, тогава мъжът и ли щеше да е първата дама на републиката, щеше да ходи по коктейли и да си бъбри с другите дами от “висшето общество”? Смятам, че това е някаква патриархална отживелица и доста сексистко очакване.

- Да оставим за момент очакванията на обществото. Вашият съпруг бе избран за президент, което е едно признание и успех за него като човек. Има една мисъл, че “Зад всеки успял мъж, стои една силна жена.” В този смисъл, ако не като първа дама според очакванията на обществото, то поне като съпруга на мъжа когото обичате, не беше ли вашето място до него, по време на стъпването му в длъжност?

- Не смятам, че да си президент на българите е някакъв особен успех. Ако сте били внимателни, сте забелязали, че и любимият на мнозина премиер изказа подобно мнение. Ще цитирам по памет – “Който и да бях посочил щеше да стане президент!”, това каза премиерът след изборната победа. Това бе огромна обида, присъща на екземпляри от чиито среди произлиза г-н Борисов. Но той дори не осъзна последиците на дебелашкото си изказване. Именно тези негови думи урониха веднъж престижа на мъжа ми, втори път престижа на институцията и накрая поставиха под съмнение интелигентността на обществото. Изборът на президент бе сведен до един фарс. До цирк, а аз отказвам да съм част от този цирк. Тъй като според неговото изказване излиза, че този успех е изцяло негов, а не на мъжа ми, то явно, че моето присъствие не бе необходимо, а бе необходимо това на силната жена до Борисов, но тъй-като и тя липсваше, то явно думата успех би трябвало да я сложим в кавички. Ние жените не обичаме цирковете и аз отказвам да играя ролята на силната жена, забавляваща публиката в цирка на премиера. Ще трябва доста да почака.

В такъв случай къде виждате вашето място като съпруга на президента, докато той изпълнява служебните си задължения?

- Не и в президентството, аз виждам моята роля в това да съхраня семейството ни, по времето на този очаквам не лек мандат, да му осигуря един семеен остров на стабилността. Място, където да може да избяга за момент от тежките си служебни задължения.

Виждаме, че вие изключително много държите на семейството си и на неговата неприкосновенност. Живеете в затворен комплекс, далеч от по-голямата част от обществото, не търсите публични изяви и не желаете да се възползвате от възможността да сте център на медийното внимание. Не желаете да промените и начина си на живот. Не смятате ли, че издигате една прекалена стена около себе си и семейството си, че се поставяте в изолация? И няма ли опасност това да ви направи лоша шега?

- Аз споделям максимата – “Моят дом е моята крепост” и да, държа на семейството си и неговата неприкосновеност, особено в България, където жълтата преса е сопсобна на невиждани низости. Смятам, че мой дълг е да осигуря на трите си деца една нормална среда и да ги предпазя от недостатъците на обществото в което живеем. Не виждам, как това би могло да ми изиграе лоша шега. Нали не ми казвате, че трябва да живеем в някое гето, да давам интервю на всеки който ми поиска, да прескачам от шоу в шоу и по този начин да демонстрирам обществената си ангажираност?


източник:  http://neverojatno.wordpress.com/2012/01/26/uliana/
-------------------------------------

Това е в кратност цялото ИНТЕРВЮ с госпожата. Сериозно и отговорно.
Част от същото това интервю има и във  вестник  Капитал.



Гласувай:
21


Вълнообразно


1. tutankhamon661 - djem
11.02.2012 17:27
И това ли е казала?
Майтап.
цитирай
2. xloranphyl - Глупости! Подобни простотиии, ...
12.02.2012 11:02
Глупости!
Подобни простотиии, дело на "Бъзикилийкс", са в стила на Тутмус.
цитирай
3. tutankhamon661 - 2. xloranphyl
12.02.2012 11:20
Следващия път не забравяй да донесеш и очилата си. Не че ще изглеждаш по-умен, но поне ще четеш правилно.
цитирай
4. dalida - Юлияна Плевнелиева не е "Първа дама",
12.02.2012 11:49
не защото е втората съпруга на президента, а защото такава титла въобще не съществува в "Протокола" на президенството.

И, даже да е "Измислено" това интервю, все пак трябва да поздравим за смелостта на хората,които посмяха да направят това публично.

И Александър ( тутанкамон) и Дора (джем) са доста смели за да го покажат в този сайт.

Е, малко забавление никога не е излишно,макар и обявено доста сериозно.
цитирай
5. urilozev - Уважение
12.02.2012 14:14
към жената, държала се "мъжки", с отказа си , да участва в циркови номера.
цитирай
6. denijane - Така е, макар и измислено, интер...
12.02.2012 15:23
Така е, макар и измислено, интервюто е много добро. Не знам дали г-жа Плевналиева мисли по същия начин, но определено аз така бих реагирала ако бях на нейно място.
цитирай
7. raders - Много се джафкат жълтурковците и ...
12.02.2012 15:29
Много се джафкат жълтурковците и търсачите на сензации с тази жена. Няма ли да я оставите на мира най-после? Ама че досада!
цитирай
8. andri - Най-сериозната жена,съпруга на политик, до сега
14.02.2012 13:40
Журналистическото любопитство понякога е досадно. Е,ще трябва да се съгласим с най-сериозната жена,съпруга на политик. ако всички съпруги се държаха по този начин, нямаше да има досадни журналисти и всеки щеше да си знае мястото.

Въпреки всичко, уважавам такива жени, със собствено мнение за нещата.
цитирай
9. nkf - Ами "президентшата" е ...
25.02.2012 20:31
Ами "президентшата" е абсолютна мърла с възпитание и мироглед на съдържателка на публичен дом.
цитирай
10. bven - Честит празник на всички!
03.03.2012 14:47
Да се гордеем с българското си име и народност!
цитирай
11. shaffi - мн добре казано
17.11.2012 20:57
от г-жа Плевнелиева!Браво!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930